• Title:Check It Out
  • Artist:Nicki Minaj (featuring Will.I.Am)
  • Album:Pink Friday
  • Karaoke:1★Download Synchronous LRC lyric
  • Remark:
  • Uploador:
  • TXT Lyric:

    You would like to use powerful AutoLyric software to search and download the synchronous LRC lyrics automatically.

    Nicki Minaj - Check It Out

    Step up in the party like my name was bad bitch
    All these haters mad because I'm so established
    They know I'm a beast yeah I'm a fucking savage
    Haters you can kill yourself
    In my space shuttle and I'm not coming down
    I'm stereo and she's just so monotone
    Sometimes it just me and all my bottles all alone
    I ain't coming back this time
    I can't believe it
    It's so amazing
    This club is heating
    This party's blazin'
    I can't believe it this beat it banging
    (I can't believe it)
    Hey Check it out
    Check It Out
    Yeah yeah I'm feeling it now
    Step up in the party like my name was Mr. T
    All these hating naggers ain't got nothing on me.
    Honestly I gotta stay as fly as I can be
    If you lick and roll it you get super OG
    Honeys always rush me cause I'm fly, fly, fly
    Dummies they can't touch me cause I'm floating sky high
    I stay nigga-rific you don't need to ask why
    You just gotta see with your eyes
    Check this mother-fuckr OUT!
    It got me in the club, in the club, just rocking like this
    Oh, oh
    The DunDun
    The sun done
    Yep, the sun done
    Came up, but we still up in dungeon
    Yep, in London
    Competition, why yes I would love some
    How the fuck they get mad cause they run done.
    Mad cause I'm getting money in abundance
    Man I can't even count all of these hundreds
    Duffle bag every time I go to SunTrust
    I leave the rest just to collect interest
    I mean interest
    Fuck my nemesis
    Exclamation... just for emphasis
    And I don't sympathize, cause you a simple bitch
    I just pop up on these hoes on some pimple shit
    And put the iron to your face you old wrinkled bitch
    We just had to kill it
    We on the radio hotter than a skillet
    We in the club making party people holla
    Money in the bank we be getting top dollar
    I'm a big baller,
    You a little smaller
    Step up to my level, you need to grow a little taller
    I'm shot caller
    Get up off my collar
    You a Chihuahua
    I'm a Rottweiler
    I can't believe it, it's so amazing.
    I can't believe it, this beat is banging.
    I can't believe it, I can't believe it.
    (Hey) Check It Out